Årets Sportlife Bloggare!

Det är jag!



Tackar och bugar, niger och bockar för denna ärofyllda utmärkelse!

Helgen startade med bussresa och quiz, jag och mitt lag var verkligen helt värdelösa, det gör inget för vi hade jättetrevligt och skrattade mycket, det är det som räknas, right?

Väl framme fick det bli kaffe och macka i frukostrestaurangen, som den gamla restaurang-hagga jag är så snyltade jag till mig gratis frukost! Självbevarelse-poäng, right?

Sen bar det av till stranden, där det var självförsvars "kurs" KRAV MAGA (1 timme, snabbkurs alltså!)

Det var jättekul, intressant att lära sig hur man ska tänka i en utsatt situation, jag gick igång på detta fulltsändigt och jag vet inte om det var några underliggande förtryckta trauman som kom fram, men grabben jag fick fightas med såg tämligen "berörd" ut efteråt, mina ben är full av blåmärken och jag känner mig som en riktig "tuffing"....


Sen gick vi och spanade på de som körde BodyBalance,har blivit lovad bilder som jag lägger ut senare...!



Lunch, Bubbla i Spa:t och uppladdning inför kvällen;



Best roomate ever, Stina, hade tagit med sig bubbel och druvor!


Så det blev lite mys och bubbel-babbel innan jag hoppade in i duschen och sen i partystassen, hade helt plötsligt bara en halvtimme på mig!
Ni som känner mig vet ju att jag GÄRNA duschar länge, fönar håret, lalalalala....Men det blev inget med det!!!

Väl nere "på gården", bjöds vi på välkomstdrink, och en fantastisk show av alla platschefer, koordinatorer VD:n (!) mfl...





Sjukt bra performance, we just love ya!

Sen blev det trerätters, och såklart nightclub!


This is how we do it!



Sen var det bara in i dimman som gällde...

Och mina vänner, What happens in Tylösand, stays in Tylösand, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0