Mmmmm.....



Dagens Mat: Parmesanbakad kycklingfilé med färskpotatis sallad!
Mycket gott!



Kvällens fika: Rättvisemärkt chokladboll på Condecco.
MYCKET GOTT!



Dagens träning: OBEFINTLIG! Bortsett från min lilla Yoga-stund på balkongen och en liten promenad på kvällskvisten.
Jag vet att jag får hela världen emot mig nu när jag säger att en 30 minuters promenad inte är så värst mycket till träning. Självklart är det bättre än ingenting men jag ser det mer som "vardagsmotion" än träning. Hela den där promenadgrejen har fått alldeles för stora proportioner tycker jag...
Ska man använda "promenader" som sin förbränningsträning ska de va i MINST 60 min, och i RASK takt.

Imorgon blir det andra bullar (!), SuperCombon BodyPump+MRL!



Så de så!

//M




Kommentarer
Postat av: Anders

Helt rätt om promenaderna! Och framför allt ska de ligga i rätt pulszon. Så mer pulsklockor till folket! :-)

2010-06-28 @ 12:38:06
URL: http://sportlifecykel.wordpress.com
Postat av: Petra

Hej! Håller helt med dig där om promenaderna :)

2010-06-29 @ 15:13:52
URL: http://petraspetitesser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0