120 km/h all day!

Dagen har varit laddad, men bra!

Lunch från 47:ans på balkongen, Torsk! Med min favorit Loka Päron, som godis!








Har haft mina Bosniska vänner Elvira, Amila, Emina och Aida här en stund på eftermiddagen!
Jag fick äran att fixa smink och hår på Amila som skulle på bal på Marstrand!

Trevliga samtalsämnen som:

Om jag var jugge skulle jag vara serb. Utséendemässigt och för att jag är hård (?).
Jag skrattar verkligen ihjäl mig! Tänk vad människor ser en annorlunda än hur man ser sig själv!
Jag tycker att jag är mjuk och snäll. Helt allvarligt. Sluta skratta. Nu!

Vi pratade också om framtiden för alla nybakta studenter och oh my god vad jag INTE vill vara 19 igen...
Inte lätt...!

Hon blev (är förstås alltid, men kanske lite extra idag) såklart vacker som en dag, och oh my god vad jag skulle vilja vara 19 igen... Iallafall på det fysiska planet. Tyngdlagen FINNS! Allt fysiskt  är sådär ganska mycket kämpigare nu än det var då, för 10 år sen...


Amila! Grattis till studenten på Fredag! 
Serbish Malin kommer och dansar på borden!
Eller jag får väl heta Malina nu för att matcha era a:n på slutet??



Sen bar det iväg till Sportlife Backaplan där jag vickade en MRL för fulla hus, och sen körde jag min ZUMBA FITNESS! Också full klass, såklart! Har lovat mina Zumbaiter låtlista, så här är den!

1. Suavemente                             Elvis Crespo            
2. Que te Mueve                           Zumba          
3. Mueve Mueve (i like to move it) Le Banda el merengue 
4. La Cumbia (we do the cha cha)  Cuba Club
5. Zumbando                                Zumba
6. Zumbalicious                            Zumba
7. Hips dont lie Bamboo remix       Shakira & Whyclef Jean
8. Simarik (pusslåten)                   Tarkan
9. Bombay Dreams                       Arash
10. Buttons (sexy-låten)                Pussycat dolls feat Snoop Dogg
11. Kom                                       Timotej
12. Mon Bled                                Mohammed Lamine feat Chebba Maria
13. Baila Pa Calypso                     Zumba
14. Zumba Lluvia                          Zumba

De låtar som det  står "Zumba", istället för artist, är låtar som vi fått från Zumba Fitness.

Tack alla zumbaiter för ett grymt pass ikväll! Ni ger mig så mycket positiva energier!

Är fullständigt slutkörd, behöver min sömn nu för imorgon är det lunch-MRL på Partille!

Och nej, jag är ingen Duracell-kanin, bara en energisk kvinna som gillar att svettas sjukligt och mål beach 2015...


Kladdkaka med grädde till kvällsmat! Apropå beachen;-)


Gonatt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0