Ego-boost!



Jamen då tar jag och är lite sådär osvensk och oduglig, så jag publicerar här två fina kommentarer från två av mina deltagare:


"Zumba-Love"
"Det är verkligen jätte bra pass,det roligaste passet jag har varit med om:)Men jag tror att det beror mkt på instruktören,har varit på dina MRL pass på Backaplan (torsd 11.30) och måste säga tt du är den grymmaste instruktören jaG har träffat!!!Ha en trevlig sommar så ses vi till hösten:)ZZUUUMBAAAAA;-)" från "Nadin"

Grymt pass!
Tiden gick fort!
tack så jätte mkt//Otränad
Tack för de fina orden! Jag tar dom till mig, boostar mitt ego och blir en ännu bättre instruktör, tack vare er och det mentala kretsloppet!

Fantastiskt!

//M


Ps! Här kommer en bild som kan göra vem som helst glad! Signe när hon var 7 månader! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0