Upp som en sol och ned som en pannkaka...


Tidigare i veckan, full med energi och kraft...


Den trötta sanningen...


Har varit så sjukt trött idag. Lite ironiskt på nåt sätt med tanke på mitt tidigare inlägg om återhämtning;-)
Veckans tempo tar verkligen ut sin rätt nu... Redan under mitt MRL-pass igår kände jag mig lite oskärpt och hade inte riktigt den energin jag vill ha när jag instruerar! Det verkade som att medlemmarna var nöjda iaf, och det är ju det viktigaste...!
Skulle egentligen vara på fest med utgång på stan, men inte en chans att jag orkar!

Lillan var febrig och hade ont i magen när jag hämtade henne på dagis igår, men det märktes det inget av idag! Humöret på topp som vanligt och massa energi, synd bara att mamman inte riktigt kunde matcha...


Skitunge!

Fick en stunds vila på eftermiddagen när Annelie tog med lillskrutten på en promenad, Så fina båda två i sina frisyrer! Har klippt nästan hela familjen den här helgen...Bra att man kunnat göra nåt vettigt;-)
Tack Annelie för att du är världens sötaste och goaste!

Annelie lämnade lite nybakade kärleks-mums till mig, och det sitter jag och mumsar på nu, tillsammans med en stor kopp té! Slöttittar på matchen Eng-USA men kan inte engagera mig...

Får nog ta och ta hem en film (tack för den tjänsten Telia), och tycker det är synd att det inte finns chips & godis för hemkörning... Eller kanske inte...?

Får hoppas det finns mer energi imorgon....

ladda, ladda, ladda...



/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0