MRL i mitt hjärta.

MRL är grymt bra träning. Jag vågar säga att den här gruppträningsformen passar de flesta otränad som vältränad. Man väljer själv vilken nivå och vilken växel man vill jobba på.

Sportlifes Passbeskrivning:
"En rolig step klass där du tränar både kondition och styrka. Passet är uppbyggt i intervaller och varvas med styrka för mage, rumpa och lår. Enkla och effektiva övningar, som får pulsen att öka."

Idag svettades och kämpade 57 pers med mig i Partille. Sjukt bra jobbat!



Tekniken är viktig!





Thats some nice piece off ass, right?



En av mina absoluta favoritövningar!



Höftböjar-stretch är grymt viktigt!


Tack alla MRL:are för att ni gav mig massa med energi!

Här kan man träna med mig i veckan:

Onsdag 19.30 Zumba Fitness Backaplan
Torsdag 11.30 MRL Partille & (!) 17.15 MRL Almedal
Fredag   12.00 MRL City Domkyrkan

Såklart på




Och så här ser världens finaste prinsessa ut när hon ligger nyduschad i sängen och väntar på att mamma ska komma och läsa saga...


Tröttis....


Natti Natti
//M

Kommentarer
Postat av: erika

Lite nyfiken, eftersom jag ser du kör BodyPump också:hör Zumba och MRL till LesMills-klasserna eller är det något annat? Funderar på om jag kan hoppas få hit dem, vi har BodyCombat, BodyPump och en massa annat Body- men hittills inte "dina" klasser. Däremot Regaetton är riktigt populärt (jag tittar dumt på i väntan på bodypump), är det likt Zumba tro?

2010-06-09 @ 00:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0