MAT!

Har haft en magisk afton i sällskap med 70 pers i Partille!
Zumba-Party stod på schemat och det var fantastisk stämning, mycket tack vare min Zumba-partner Dusko!
En kille med grym energi och ljuvlig humor!

Var helt galet hungrig när jag kom hem och efter dusch och läggning av "sockerchockat-övertrött-litet-barn", så var det inte mycket med mig...'
Lyckades koka lite fullkornspasta, skiva ner mozzarella och en burk (!) med oliver.  Övervägde  noga det här med att äta med nävarna istället för med gaffel. Kände bara att jag inte kunde få i mig maten fort nog, och ORKADE helt enkelt inte hålla på och spetsa maten med nämnda gaffel. Kom på att det nog skulle ses som lite väl primitivt att äta oljig pasta med händerna så jag hämtade helt sonika en sked. Så, kompromiss med mig själv, fint va?


Så nu sitter jag här och undrar hur många vi har Zumba "frälst" idag?

Så många som kom fram idag och tackade, det ger mycket ska ni veta!

Nä, nu får jag börja ladda om inför min MRL imorgon 11.30!

Sova sova sova...

PEACE LOVE ZUMBA!
//M

Kommentarer
Postat av: River

River dansar INTE på gymmet.



Men det är nästan så att jag måste testa denna Zumba. Kanske något jag kan få inspiration till ngn av mina Cykel, RPM eller IndoorWalkingklasser :)

2010-06-23 @ 23:15:17
URL: http://riverspringer.blogspot.com
Postat av: Anders

Det är bara att rekommendera River. :-)

Själv hade jag boxpass därute samtidigt, så jag kunde inte vara med, och hann bara se sista kvarten av passet. Men jisses... Jag förstår varför Zumba är så populärt som det är. Inte just för att det är zumba, men latinorytmer BLIR man glad av. Och att sen få dansa ohämmat och svettigt till det, där målet faktiskt är att bli så svettig som möjligt, något som många förmodligen drar sig för på ett dansgolv på krogen. Det var smittande att bara se på. Och sen kommer det verkligen 70st stora fån-leenden ut ur salen. Tror aldrig jag sett så många personer på en gång som verkligen strålat ut lycka.



Bara att gratulera Malin, otroligt bra jobb! :-)

2010-06-24 @ 08:01:48
URL: http://sportlifecykel.wordpress.com
Postat av: Elle

Heej!!

Jag va på ditt Zumba-pass igår. Jag tränar aldrig annars, men min mamma fick lurat med mej och jag älskade det...Ni var helt grymma!! Tror jag får skaffa mej ett kort nu. Tack för ett fantastiskt roligt, jobbigt och svettigt pass. ;)

2010-06-24 @ 10:28:31
URL: http://ellec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0