Combo...

Har nyss tagit ett härligt bad. Skrubbat med Handske och peeling, filat fötter och smörjt in mig. Så skönt att bara få skrubba skrubba bort gamla äckliga döda hudceller. Vi är ganska kassa på det där med skrubberiet här i norden. Nere i Europa och framförallt i Turkiet är det ju väldigt vanligt och noga med att skrubba sig. Kanske är det för att vi fryser så mycket här uppe att vi inte vill ta bort lite värmande hudceller från våra kroppar. Vad vet jag...

Annars fick det bli en SuperCombo även denna måndag, BodyPump + min egna MRL!
Det var release på BodyPump 74, och det var tre glada/galna sommarklädda  brudar som körde med oss!



 Mia G, Carina & Therese J

Tack för ett grymt pass!

Tycker allt att 74:an var riktigt bra! Speciellt rygglåten och tricepslåten...
Har ju som personligt mål att klämma in ett styrkepass och ett Bodybalance el Yoga pass i veckan, utöver mina egna pass. Vi får se hur det går i sommar...!

Nu får jag gå och krama kudden!

ZZZZZZ/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0