ZUMBASTRIP....



Bästa gänget! Sara, Berna, Dusko & Jag!

VI hade hur kul som helst på scen igår, hoppas alla som kollade gillade det lika mycket som vi!!!!

Koreografin och peppet stod ÅSA för, grym brud som är lika grym på att coacha/korra som på att prata hårda barn-magar och annat mamma-trams!

Ser fram emot vårat nästa performance!!!!

Den här dagen tillbringades en stund på Allum, och sen massa plock och städ här hemma. Har inte haft nån lust över huvudtaget det sista att städa och ha det fint, men idag kom rycket!!!




Signe är bra på mycket men hon är definitivt ingen städerska...





Nu ska jag fira att jag haft körkort i nästan 4 dagar!
Bubbel i Löööööv!

L.O.V.E

M


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nämen! Scanbalt-Sara och Balett-Åsa! :O :D

2010-07-19 @ 20:21:55
URL: http://improved.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej tjejen! Var på din Zumba idag- grymt kul pass! Du är en duktig pedagog och dansare. Syns att du gillar det du håller på med och får med oss som tränar i din entusiasm! Hoppas jag får tag på plats på passet igen någon gång... det är väldigt populärt- med all rätt!:) Ha det gott och grattis till körkortet!

2010-07-21 @ 21:42:17
URL: http://cazadora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0