Semester (fortfarande)....




Det var ju lite molnigt här igår, men väl ute vid havet klarblå himmel!

Hade några mysiga timmar med min Signe och, kors i taket, min Mattias!

Vad skönt och avslappnat att ligga på stranden, det finns liksom inte så mycket att ta sig för, bara att läsa, lösa korsord och leka med Lillan såklart!

Idag är det inget fint väder alls, men det gör inget för idag ska vi träffa min bästa vän AMIR!

Fika på stan med honom och lite shopping, Signe är lovad ett nytt paraply och jag vill ha mig en ny väska...
Min är sönder både i dragkedja, ytterfack och axelremmen... Hur nu det kan gå till men den har några år på nacken och varit med om en del så det är väl egentligen inte så konstigt!



Matte säger att det kan ha nåt att göra med att den ALLTID är ALLDELES för knökad med grejer...

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det...;-)

Adios//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0