Lövely...



Vaknade av en puss. En liten en, och inte skäggig som av den store kärleken. Utan den lilla. Två vackra ögon som tittar nyfiket och sen frågan; Kan vi gå upp nu?

Såklart vi går upp!

Till en ny fin dag. Friska och rika på livet, bortskämda på att ha tillgång till det mesta.

Jag tänker på det varje gång (ofta) som vi diskuterar vad/var vi ska äta. Det blir mycket äta ute nu på sommaren, snacka om bortskämdhet... Vilket i-landsproblem liksom! "jag vill äta på Hard Rock" el "jag kan tänka mig en sallad"...

Vi har det bra. Jag är tacksam.

Hoppas verkligen du också har en fin helg! Vill än en gång tacka för alla fina ord som jag får i samband med Zumba:n. När man har kämpat och övat och ändrat och analyserat så är det så skönt när det blir uppskattat. Och dessutom vill jag ju bara bli ÄNNU bättre!

KRAM //M

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Mmmm - värt att reflektera över ibland att vi har det verkligen bra här i västvärlden....man får tänka på det och njuta i nuet så mycket man kan.

Kramar från C

2010-07-24 @ 16:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0