DAGEN!


Hade en lugn morgon, långfrukost vid datorn, lite plock här hemma och en ansiktsbehandling med mitt galavaniska SPA. Älskar känslan av ren fin hud!

Sedan bär det av för sista körlektionen, uppkörningen närmar sig och jag är NERVÖÖÖÖS!

Älskar ju den känslan, pirret i magen, därför jag gillar att stå på scen och känna adrenalinet pumpa...
Men det här är ju en annan form av  nervositet, men det ska nog gå bra... Håll era små tummisar för mig!

Sen blev det en tur till allum, käk och uppladdning för kvällens pass!

Som vanligt gick det bra, MRL:en var tuff trots bara 16 deltagare, solen?
Zumba:n var full, och som vanligt var det grym stämning!

Lill-Fia har varit på Liseberg idag med sin farmor och gammelfaster, hon var trött som en påse potatis när hon kom hem, och tänk att man kan säga "jag är iiinteeee tröööööt" fem sekunder innan man somnar....

Nu ska jag komma i säng! Innan 23 är målet...

KRAM//M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0