Emergency....



Det fick bli en tur till akuten igår...

Lillan fick tag på en Bar som låg i min träningsväska, käkade lite (utan att mamma såg såklart), och sen klagade hon på att det gjorde ont i tungan. Jag trodde hon hade bitit sig i tungan men när vi kom hem började hon klia sig i näsan och nös och det rann i ögonen. Jag försökte vara cool en stund men efter ett tag tyckte jag vi skulle åka in till stan och hämta Tavegyl som vi har liggandes på recept. Men väl i bilen blev hon andningspåverkad och då styrde vi mot Östra istället. Vi fick en dos Tavegyl direkt, och efter bara en kvart var det nästan som vanligt igen!

Ska hämta ut det där receptet nu idag, så vi har hemma!

Men en sak har nog Signe lärt sig, man ska inte sno saker från mammas väska!

Nu får det bli lite bad!

KRAM M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0