Trött men lycklig...



Söndag kväll.

Signe sov middag vid fem, så hon är fortfarande uppe.
Tänkte vara vuxna och rediga och gå och lägga oss med henne om en liten stund...

Det har varit en härlig men utmattande vecka, för oss alla...

En hel del pass har avverkats, och det har gått mycket bättre än jag hoppats på...
Har massor med energi, är nog i bättre form än jag själv tror!

Fick en hel del positiva kommentarer om dagens pass, en tjej tyckte det var "mycket pedagogiskt upplagt", en annan undrade vart och när jag körde annars, och det är ju kul!
Det är oerhört peppande och uppskattat när man får komplimanger för hur man är som instruktör, och speciellt för mig som kör min andra vecka efter 1 års uppehåll...

För övrigt har vi varit i lägenheten och städat och pillat med de sista grejerna...
Ni som känner oss vet vilken lättnad det är att den snart är färdig, det ska bli så skönt när allt är avslutat och klart!

Ska dit imorgon med och fixa lite, sen blir det dubbelpass på eftermiddagen/kvällen!

Hoppas att ni har haft en fin helg!

KRAM //M

Kommentarer
Postat av: Anonym

H EJ HÄRLIGT ATT LÄSA DIN BLOGG. VI I LÖDDE SAKNAR DEJ OCH DIN HÄRLIGA FAMILJ. NÄR SNÖN E BORTA HOPPAS VI ATT NI KOMMER TILL SKÅNELAND!!

2010-01-21 @ 19:10:38
Postat av: Anna

Hej. Lika kul att läsa om er. hälsa och krama Signe och Mattias. vi hoppas att få rå om er när snön är borta!!

2010-01-21 @ 19:56:01
Postat av: Anonym

2010-01-21 @ 19:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0