Längesen...


Längesen....

Har inte haft nån riktig lust med bloggandet på ett tag, men nu så...!

Har försökt äta nyttigt det senaste, och även billigt med tanke på den sanslöst tomma plånboken....


Broccolisoppa! Servera gärna med kokt ägg och en klick creme fraiche!









Bad Hair Day?




Ett stycke glad farmor!




Anette har sytt fina tunikor till Signe i mjuk, färrgglad velour.. Underbara!



För ett tag sen hade hon även virkat den här söta västen:







Jag har ju också kommit igång med instruerandet, första veckan var kul, men väldigt tuff!
I Måndags hade jag ett av mitt livs bästa pass: 70 pers (fullbokat) MRL, jag hade massor med energi, och gav verkligen deltagarna allt!
Jag fick massor tillbaka, och det var superkul!
Precis så ska det vara!

Idag är det finfin invigning av "min" anläggning, Sporlife Partille, om nån missat det!
Så jag ska köra ett DanceAerobic pass kl 17.00,
det bjuds på mat och underhållning, så ta dig dit!!!

Kram på DIG!

//M



Kommentarer
Postat av: Anna

VILKEN DONNA

2010-01-21 @ 19:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0