Magsjuka...

Kanelbullebak ena dan, kaskadkräkningar från litet ynkligt barn den andra.

Livet som småbarnsmorsa har verkligen sina kontraster.

Saknar en egen tvättmaskin nu.

Håller tummarna att jag klarar mig, har ju mitt pass imorgon lunchtid, och så ska jag ju vicka ett pass på eftermiddagen också...

Satt och räknade ut förut att om jag börjar spy på fredag kväll så är jag säkert fit for fight till Måndag.
Jag brukar inte hålla på så länge, allt ut på några timmar och et ska ju gå 48 timmar innan man är smittfri, så det borde ju funka, eller hur?

Sjukt att sitta och tänka sådär, men det är den enda baksidan med att vara instruktör, när man blir sjuk...

Men det är ju ett underbart gäng man jobbar med, alla ställer upp på varandra, men ändå....

Håll tummarna för mig.

//M

Ps! Tack för era fina kommentarer, ni ska veta att de förgyller hela min dag!


Kommentarer
Postat av: Anna

fy då stackare!! Hoppas verkligen att ni andra klarar er. Jo en tvättmaskin i all ära! men,men..

Kram till er alla

2010-02-19 @ 09:16:49
Postat av: Cecilia

Åh lilla gumman - hoppas hon är på bättringsvägen nu då....



så bra du räknar på hur du ska hinna bli frisk för att kunna jobba vidare - det kallar jag engagemang och det är så härligt att höra&se att du trivs så bra och tycker det är sååååå kul - blir såååå insprirerad att börja prioritera Sportlife igen - vet ju att jag tycker det är sååå kul jag med...



många kramar C

ps. hoppas du inte smittas alls

2010-02-19 @ 09:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0