Nepp...

Höft och rygg är inte ett dugg bättre idag så jag ger det en dag till sen är det jag som går lite lätt framåtböjd till kiropraktorn.

Tvättas ska det ju göras, vare sig man har ont i ryggen eller inte. Missade ju min tvättid förra veckan när jag fick hoppa in och jobba, så det var ganska mycket tvätt;


Massa ren tvätt! Och det här är knappt hälften!

Tur jag har världens bästa assistent som "hjälper till"!

Tycker lite synd om Loppan som är hemma på jullov med en tråkig morsa... Men hoppas hoppas det är bättre imorgon!

Ligga på golvet och bygga lego klarar jag iallafall av;



Saknar också mitt lilla DanceCrew, men snart träffas vi ju igen! Då intar vi Scandinavium!


Jag och "lill-syrran" Johanna! Snart dansar vi igen!
Tack för att du ställde upp förra veckan! Guld!

Har lovat mig själv nu att försöka få in styrketräning för överkroppen, framförallt rygg) 1 gång i veckan.
det är ju faktiskt en mycket realistisk målsättning tycker jag!

Har du något mål med dig själv eller din träning 2011?


Kram M

Ps. "Missar" min underbara MRL ikväll, men fina Alexandra hoppar in och kör för mig! TACK Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0