Hjältar....

Sitter här och försöker komma tillbaka efter mitt tok-bölande till "Svenska Hjältar"...

Vilka människor det finns! Alla hjältarna imponerade stort på mig, på olika sätt...

Tänk om alla kunde vara lite mer som dom? Osjälviska, fyllda av empati, handlingskraftiga. Mindre av det där "sköt-dig-själv-skit-i-andra"-tänket...

Någon som insprerade mig väldigt starkt var Alexandra, en tjej som vart tvungen att amputera händer och fötter efter en streptokock-inflammation... Vilken grym tjej! Så stark, hoppfull, positiv! Man blir ju lite knäckt ibland när man tänker på vad man själv gräver ner sig för...

Så, lev livet, BRY dig om ANDRA,  lita på din intuition och magkänsla, och sluta aldrig kämpa för dina drömmar och det du tror på!

Ett bra nyårslöfte kanske?


Annars har jag försökt bli frisk under dagen, men var ändå tvungen att köra min MRL i Partille,,, Jag är inte den enda som är sjuk, så det var kört att hitta en ersättare... Men det gick bra ändå, men gissar att det är ett steg tillbaka i min tillfrisknings-satsning...

Men vem grinar över en förkylning?

Vi har också varit på Signes Lucia-fika på hennes dagis:


Min pepparkaks-flicka...


Kommentarer
Postat av: svärmor som inte svär

Tur att jag är gluten,annars hade jag nog ätit upp VÄRLDENS SÖTASTE bulle.

2010-12-14 @ 22:12:23
Postat av: Malin

Vi har bakat glutenfri mjuk pepparkaka (dock socker i, och det är ju inget för dig!!!) Samt glutenfria linfrö-frallor!

2010-12-15 @ 08:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0