Det gick...

Och jag överlevde! Grymt kul att gästspela på Sportlife Domkyrkan, härlig stämning, fullt pass och fina receptionister!

Tack Mia för hjälpen, du är guld!

Körde två nya låtar idag; "La Vida Es Un  Carnaval" (salsa), och Helle decale (reggaeton.

Salsa-låten är helt underbar, och om jag inte minns helt fel så körde dom den på Tranquilo för typ hundra år sen, när jag var där och "hängde" lite då och då. Minns tillbaka på den tiden när jag dansade mitt i natten med svettig rygg och "inte-en-tanke-på-morgondagen". Det var tider det... Och nej, jag ÄR inte hundra år, ävem om det låter så ibland;-)

Har ju lovat min käre sportlife kollega Jim, att det både ska bli lite cykel och lite fest för mig nästa år, och vem vet, kanske får jag med honom till Trankan??? Vill mig minnas att jag ska cykla i en grisrosa tempo-dräkt om han hittar och fixar den, så då får han ställa upp tillbaka;-)

Förresten, nu när jag ändå är igång och länkar hej vilt till mina kollegor, så måste ni kolla in Åsas blogg, med massa bilder från Sportlife Winter Challenge, där finns jag och min lilla familj med, och även på Sportlife Dance Crew. Jag lyckas ju gömma mig bakom finaste Sara på varje bild, men varför inte liksom;-) Bruden med det finaste sinnet och den grymmaste tvättbrädan (avundsjuk och dreglar, jomenvisst);-)

Kolla in River, han skriver också väldigt bra om träning! Också har han varit med på min Zumba TVÅ ggr!  Det är mer än vad man kan säga om andra;-)


VI!


En av två grymma chefer! 




Bästa!

Bilder lånade från Åsas blogg!

Puss och god natt!//M


Kommentarer
Postat av: sara

Av någon konstig anledning så gillar jag verkligen det här inlägget otroligt mycket!...hmmmm :P

2010-12-29 @ 08:51:23
URL: http://inspirerasmedmig.blogspot.com
Postat av: Fia

Missade du mig på combatbilden? ;-)Kramis

2010-12-29 @ 11:06:10
URL: http://misssophie77.blogspot.com
Postat av: Malin

Nu såg jag! Du ser ju helt grym ut!!! Kram!

2010-12-29 @ 11:32:00
Postat av: emilforss.se

Kan den där River kan alla :)

2010-12-30 @ 00:36:18
URL: http://emilforss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0