Blogg-semester.

Har jag haft i några dagar!

Tämligen ofrivillig iofs, då jag har en låsning i höften som strålar ut i rygg och ben och som gör att det är i princip omöjligt att sitta vid datorn.

Men nu känns det lite bättre, efter en stunds krigarpositioner och solhälsningar framför tv:n.



Vi har haft några riktigt välbehövligt lediga och mysiga dagar, jag har mest varit otroligt trött och haft ont, det tar på kroppen att stressa och pressa kroppen när den egentligen säger nej. Men jag hoppas det onda försvinner snart, för nu börjar jag bli rastlös i benen...;-) Knepig kombination det där;-)


Plockstäd och ryggont är definitivt ingen rolig kombination!

Prinsessan ligger i min säng och sussar, snart ska jag krypa ner bredvid henne... Hon ska vara ledig från dagis hela nästa vecka, och jag ska också vara ledig en del. Har en del pass och en dag i repan, men annars så ska vi bara umgås, ta det lugnt och såklart mysa!

Kram på er//M

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0