Berusande....

är det med en full Zumba-klass där alla deltagare första halvtimmen ser helt chockade ut och andra halvtimmen ser jag en blandning mellan svettiga, avslappnade men ändå fokuserade och glada ansikten. Och att lämna klubben med ord som " Det var det roligaste jag gjort", eller "du är ju helt galen", " Du måste köra fler klasser här",  är helt klart en egoboost utan dess like...

Lite svårt att varva ned dock...;-)

Vill ni Zumba med mig; missa inte årets sista pass!


Imorgon Torsdag Partille 17.30 el.
Nyårsafton Fredag 10.30

Ska vi kicka in det nya året tillsammans? Kom!

Nu-måste-jag-sova//M

Kommentarer
Postat av: emilforss.se

Jag får pallra mig till Partille och uppleva lite ActiveMamaZumba ngn dag :)

2010-12-30 @ 00:34:32
URL: http://emilforss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0