True Colours...



Signe målar med vattenfärger och varför inte måla sina händer och armar?

Hon målar långa blå sträck över armarna och jag hinner tänka; "vaddå ska hon skära sig o så när hon blir tonåring", men hon hinner avbryta mina tankar med att säga "Mamma jag är en tiger och ska äta upp dig"!

Phew, skönt, blev lite orolig där, ska sluta överanalysera allt!!!

Vi tog en sväng till Allum, (utan blå tiger-ränder), och fyndade två klänningar på tok-rean!


Färgstarka och långa (passar mig då?) Perfekta till våran Kreta-vistelse!

Har verkligen haft en lugn, skön helg med massa kvalitetstid med Dockan, kroppen känns utvilad och redo för en ny vecka med nya tag, nya möjligheter och säkert gammal skit;-) 
Det får man liksom på köpet!

"Den bästa Spegeln är en gammal vän"

//M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0