seeeg!




Definitivt trött nu.

På mitt MRL-pass idag kändes det verkligen så seeegt i benen!
Fick liksom knappt nån mjölksyra (i de övningarna då jag BORDE och BRUKAR få det), det kändes bara alldeles energifattigt och vingligt...

Däremot fickjag celebert besök av en kollega, Mia, och jag börjar vänja mig vid att det kommer andra instruktörer på mitt fredagspass, förra veckan var både Sara och Lisa där!

Vi får se vem som dyker upp nästa vecka, då det är sista gången jag har fredags MRL:en på Domkyrkan.

Det får således  bli en träningsfri helg, ska kanske upp till mina old neighbourhoods och lyssna på min "gamla" vän Jeanette som spelar på en festival där. Vi får se vad energin räcker till..;-)

Annars har jag nästan kramat sönder min lilla lus till dotter, veckorna bara går och jag har varit borta fler kvällar än vanligt den här veckan...

Men som sagt, ledig helg och vad som helst kan ju hända...;-)



Trött kram/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0