Back to reality...






Jaha, så var det tillbaks till verkligheten...!

Tillbaka på jobbet efter fyra veckors "semester" (sätter situationstecken där för HELT ledig har jag ju knappast varit)!

Signisen fick gå till sitt älskade dagis imorse, och träffa sina fina fröknar och kompisar...

Känns bra med lite rutiner igen, även om det känns som att sommaren verkligen dog ut där sista veckorna, men vi får hoppas att det blir en fin ljummen höst (ÄLSKAR Hösten), och kanske, kanske en liten solsemester...;-)

Kan bara inte släppa känslan av vemodighet, men det är kanske bara lite MåndagsBlues?

Det som är bra med att semestertiderna för de flesta är över, är att nu fylls gymmen med folk som vill nå nya mål med sin träning! Eller bara träna av sig semester-kilona, vad vet jag?

På min MRL ikväll är det 50 bokade av 60 platser, och det är ju alltid kul!

Har du några mål med dig själv i Höst, karriär eller med din hälsa/träning?

Jag har.....;-)

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0