6/5....

Alltså inte sex femtedelar, så dum är inte ens jag för att tro att det går ihop...;-)

Jag har avverkat 6 FETA! träningspass på 5 dagar (plus en Zumba-uppvisning), och det känns i kroppen...
Inte så mycket som man skulle kunna tro dock, är inne i ett skönt Flow just nu, kroppen tar emot träningen på ett grymt sätt, och ryggen blir bättre och bättre.

Känns bra just nu, men om en vecka så ligger jag säkert däckad i en dunderförkylning, så jag njuter av att vara frisk och (iaf känna mig) STARK!

"Passa på att skratta nu, man vet aldrig när man får ha roligt nästa gång" Kjell Berggqvist i "Den bästa Sommaren"

Imorgon har jag MRL 12.00 på Sportlife Domkyrkan, sen får det bli en träningsfri helg, tror jag...

Var och körde en MRL på Sportlife Almedal idag, och det är alltid så roligt att köra "andras" klasser.... De flesta deltagarna är vana vid sin ordinarie instruktör, och man ser på vissa att de inte alls blir nöjda när nån annan dyker upp och öppnar dörren... Men då är det liksom försent att smita;-)

Det blev iallafall hyffsat schysst stämning efter en liten stund, och efteråt kom det fram några och tackade för ett bra pass! Det roliga är att det ALLTID är de som varit tysta och "hardfaced" som kommer fram efteråt, visst är det lite komiskt? Jag har liksom trott hela passet att de kanske inte gillar "min stil", men så visar det sig att de är helnöjda...?

Nån sa nån gång att Instruktörer är misslyckade artister, och en annan sa att instruktörer är ledartyper med ett ENORMT bekräftelsebehov...

Kanske ligger nånting i det?

Natti/M




Grymt bra film!

Kommentarer
Postat av: Jim

det var dessutom en enormt begåvad kille som sa det om misslyckade artister tror jag... ;)

kramar!

2010-08-27 @ 14:39:58
URL: http://jl-inspiration.blogspot.com
Postat av: bbs

zumba är så roligt:9

2010-08-27 @ 15:18:02
URL: http://babyshakur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0