Zuuuumba Fever!

Och nej, jag har inte riktigt så mycket energi som rubriken antyder...

Men med en dunder-förkylning har jag tillsammans med ett gäng goa Sportlife instruktörer gått en Zumba utbildning! Vi är nu licensierade Zumba Fitness instruktörer, och kommer att köra ORGINALET på Uutvalda Sportllife anläggningar med start v 19!

Sanslöst kul, kreativt, enkelt men ändå svårt (om man vill!) och alldeles underbart...



Våran grymma utbildare Jaromir höll Master Class för oss! Självklart så drog han upp lite folk på scenen, här får Linda och Malin briljera! Jaromir har verkligen den där speciella energin och närvaron som jag jobbar på själv för att ha och förmedla....





Underbara Sara och tjötröven Dusko;-)


Fantastiskt kul men nu är jag galet trött....

///M













Kommentarer
Postat av: Fia

Hej! Kör du onsdag 12/5 kommer jag gärna för då har jag ingen klass... ;-) Kram!

2010-04-29 @ 08:10:43
URL: http://misssophie77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0