...

Vill bara be om en sak.

Ni som läser den här bloggen för att vidarebefordra till andra i tredje hand, låt bli.

Mina inlägg ska läsas, inte snackas om.

Jag vill att man läser mig, för det är ju det detta handlar om.

Mig.

Mitt liv, mina tankar.

När man återberättar saker förvrids det alltid lite, och det låter inte på samma sätt som när man läser.

Jag skriver för att jag mår bra av det. Många har skrivit tillbaka till mig och sagt att jag är en bra förebild som vågar och orkar utelämna mig själv och mina tankar. Jag vet att många som läser min blogg tycker det är skönt att läsa att jag inte har glidit fram på en räkmacka, att jag har haft det ganska tufft men "klarat" mig ändå.
Jag vet att flera av er som läser är i situationer som jag befunnit mig i, och som jag skriver om.

Om jag kan få EN människa att må bättre eller se annorlunda på sin situation, ja kanske till och med hjälpa till litegrann, så är det definitivt värt det.

Om någon känner sig blottad är du/ni välkommen att höra av sig.


Så snälla.

Ni som läser, läs för att ni gillar det jag skriver, eller iallafall tycker det är intressant.

Eller låt bli.

Eller så får jag helt enkelt sluta skriva.

Tack//M

Kommentarer
Postat av: Linda F

Nej Malin! Jag vill inte att du ska sluta skriva. Jag ser fram emot din auppdateringar om din underbara familj och dina personliga funderingar över små och stora saker i livet!

Ha en bra dag! Kram

2009-11-10 @ 07:08:05
Postat av: Hanna Laine

Bra skrivet Malin!!!

Fortsätt att kämpa med det som gör dig gott!!!!

Det finns inte någon som du som vart med om så mycket och vågar att stå för sina åsikter!!

Massa bamsekramar <3

2009-11-10 @ 08:19:15
Postat av: Anna

Hej Malin. Låt inte någon trist människa bestämma över dej. Säkert e det så att de mår sååå dåligt och måste ha nått att prata om. Du e stark!! Det vet du!!

Du vågar stå för vad du tycker, vem vågar det?? Absolut inte många, och säkert inte den som har synpunkter om ditt skrivande.

Kram från ett regnigt Skåneland.

2009-11-10 @ 11:02:00
Postat av: emelie

Du har en superfin blogg och när JAG läser den får det iaf mig att lätta lite varje gång, skönt att det finns så fina människor som du som är "något" men ändå inte är märkvärdig (hoppas du förstod mig rätt nu ;)) fortsätt för allt i världen. Har någon ont av den får de väl sluta läsa då :P

2009-11-10 @ 23:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0