Längesen...


   Hej alla mammas blogg-läsare!!!



Hej på er!

Har inte skrivit på länge, har helt enkelt inte haft någon lust...

Men nu är jag lite sugen på att dela med mig av mitt lilla liv!

Har egentligen sååå mycket att säga, det bara bubblar inom mig, men jag ska hålla er på halster om det ett litet tag till...

En bra nyhet är att jag ska börja jobba på Salong Aqua i Stenungsund!!!
Ska "hyra in mig" mig där 1-2 dagar i veckan som start, och göra naglar såklart!
Kul med miljöombyte, Nettan och Helene som äger salongen känner jag ju sen länge, och dom trivs jag väldigt bra med, goa tjejer!!!!

Vi har haft fullt upp här nu ett par veckor, det är verkligen full rulle nu när Lillan har börjat gå! Hon springer runt som en liten visp, busar och upptäcker hela världen! Hon är hela familjens lilla charmtroll...
Hon fick nya fina vår-kläder av Farmor Anette häromdagen, visst är hon fin i sin jeans-klänning? Något stor kanske men den har hon nog vuxit i lagom till sommaren...



Nu ska jag sova...Skriver imorron igen, ja lovar...

/M

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kul med Stenungsund-jobbet....perfekt nu till våren och sommaren.. :) Goa-Signe-gumman som går så bra nu...heja lilla tjejen....jättesöt i jeansklänningen. Hm...får nog kolla in den där affären i Älvängen snart...verkar ju ha fina kläder minsann

kraaaammm

2009-03-24 @ 08:46:47
URL: http://sisselaj.blogg.se/
Postat av: Elli

Åh vilken underbart söt dotter du har och vilken mysig blogg.



Tack för en givande lässtund!

Kram kram

2009-03-29 @ 19:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0