B-day....



Idag fyller jag 28 år. Grattis på mig.

Finns nog ingen som längtar till 30 som jag!

Jag och Signe firade lite igår med att åka in till stan o träna, det var jättemycket barn på Mini-Sats, kul tyckte Signe!
Blir så stolt över min lilla Skrutta när jag tittar in genom glasrutorna och ser henne krypa omkring därinne o ta för sig!

Vi mötte upp pappa M efter träningen och gick på vårat favorit-ställe El Corazon, inget överdrivet fancy ställe, men SÅÅÅ goda pizzor! Har inte varit så mätt på länge!!!
Signe sov i sin vagn hela tiden, helt slut efter allt busande.. kan vara skönt det med....

M åkte tillbaka till jobbet, Jag tog en liten runda på stan, Signe vaknade och jag fick sätta mig med henne på dahls, hon var ju hungrig stackarn!
Tog en Latte och köpte en fruktsallad till efterrätt som vi delade, och helt plötsligt hade det gått en timme. Vi har så mysigt vi två så tiden bara drar iväg...
En helt vanlig men extra härlig Lördag, 
Idag vet vi inte riktigt vad som händer. Bilen är paj så det hänger lite på om M lyckas fixa den, i såna fall åker vi nog upp till Lilla Eländet och hälsar på Mormor.

Tårta kanske...?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis på din dag igår gumman! Ska vi ses i veckan jag kan vilken dag som helst?!!! Kram Kram

2009-03-01 @ 17:02:33
Postat av: Cecilia

Grattis får jag säga här med... :) Hoppas din dag har varit toppen och kanske en liten tårtbit slank ner.



Mångar kramar från Sisselaj..;)

2009-03-01 @ 18:56:41
URL: http://sisselaj.blogg.se/
Postat av: malin graff

Grattis till dig Malin! Hoppas allt är bra annars. Kramar din gamla dans elev!:)

2009-03-02 @ 14:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0