Vänner....

Sina vänner är den familj man väljer.
Så är det verkligen i mitt fall.
Jag har ju inte så stor familj heller, typ.

Det här är några av mina fina...

 Julia med Signe 5 månader...

 Laura på midsommar förra året. Om inte denna tösen är vacker så är ingen det.

 Madelene och Lexie-Mae på Signes första födelsedagskalas!

 Cecilia och lilla Sara på öppna förskolan. Saknar dig min granne på andra sidan!

 Och den här lilla glada fisen gör mig alltid glad! Här är hon knappt 5 månader...



Här är min allra bästa vän. Vi är ett bra team du och jag,,,Världens bästa pappa är du också...

Puss o gonatt!!


Kommentarer
Postat av: Jullan

Jag är glad att jag är din vän Malin och att jag har dig. I med och motvind stöttar och gläds vi med varandra, det är härligt det.

2009-06-10 @ 00:03:50
Postat av: Laura

Du e världens finaste, love u very much.

Kyss på din släta röv! Laura

2009-06-10 @ 08:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0