Glad idag...

Är lite gladare idag..

När jag var i skolan och jobbade, ringde min frisör Helene och berättade för mig att hon gått vidare i en tävling som jag var "modell" för! Hon/vi är 1 av 5 i Sverige som gått vidare, det är helt sjukt!
1:a pris är att få åka till Las Vegas tillsammans med sin modell (jag!) och representera sitt land! Dessutom får hon vara med och skapa "Trend 2010".

Helt galet detta! Inte för att jag ställer mig in på att åka till Las Vegas, men bara det att vara bland de 5 bästa!!!!
Helene ÄR en sjukt duktig frisör, det har jag vetat i många år, men hon tänkte knappt vara med i tävlingen, det var Nettan (en annan frisör på salongen) som övertalade henne att verkligen skicka in! Bilderna togs av Tom Stendahl, utan honom hade det inte blivit samma sak, han tog verkligen superbra bilder!!!

Som inte detta var nog så gick Nettan också vidare, fast hon ställde upp i en annan kategori...

Har dom inte öppnat bubbel-flarran idag därute i Stenungsund så ska vi göra det på LÖRDAG!!!!

DETTA MÅSTE VI FIRA!

KRAAAM!

Helene i full gång med färgen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0