Another day is gone...


Bilden är från när vi var i Mallorca i Maj...


Vill bara ha det såhär alltid.
Lugnt och fint.
Kylskåpet fyllt med mat.
Nya snygga skor i hallen.
Mätt i magen av grillat, sallad och vin.
Doften av min lilla nybadade dotter i näsan.
Jag känner mig omtyckt av mina vänner.
Älskad av min man.
Trygg i hans famn.

Kan inte någon bara frysa ögonblicket?

Idag har vi varit vid sjön hela dagen. Fruktsallad och mackor, kaffe och kakor, och sen kom M med grillad kyckling och annat gott...Vi badade, lekte, Signe sov middag i vagnen och jag fick sola lite. Brände mig tyvärr på ryggen men jag får hoppas det blir fin färg sen...

Jag är så tacksam för att jag har ett så harmoniskt barn. Hon är så lätt att vara med, vi pratar, busar, myser...
Idag när hon var trött vid stranden satte hon sig i mitt knä och bara gosade, pillade i mitt hår, det är kärlek!

Min bästa lilla kompis...

Nu blir det jordgubbar med grädde, och kanske en film.

Nästa helg är jag bjuden på grillfest med utgång hos Cecilia, ser jag verkligen fram emot! Ska bli kul att gå ut och roa sig med Cissi och hennes kompisar!!! Ska ha mina nya skor då...SEXY!!

Hihi...

Hoppas ni alla har en härlig kväll, och glöm inte att fånga ögonblicket...

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0