Signes kalas!

Här kommer lite bilder från Signes 1års kalas i Lördags!


Det här är min barndomsvän Madelene och hennes underbara dotter Lexie!
Madelene har bott i England i 7 år men hon och engelskmannen  Adam flyttade hem till Sverige när hon väntade Lexie, till allas glädje!
 Adam var också med på kalaset. han fastnade dock inte på bild.
Ni ska höra vad sött det låter när Lexie säger "hello gorgeus" och "hello boys"........



Det här är Super-Stella. Jag och hennes mamma träffades genom hennes pojkvän, eller min, eller bådas.....
Det är faktiskt sant, vi var ihop med samma kille!
Jag var väl typ 13 och Anna-Karin 15, men ändå!



Här är Signe och hennes fästman Erik.
Eriks föräldrar, Jonas & Marie är några som jag beundrar och tycker om så otroligt mycket!
Jonas är Mattias bästa vän och jag vill inte veta vad dom hade för sig när dom var ute på krogen och raggade innan dom träffade mig och Marie.....




Fina presenter!



Underbara Sara! Saras mamma Cecilia och jag träffades på Internet i ett föräldraforum! Cecilia är min förebild här i mamma-livet-hon är grym! Tre små barn, hus, och dessutom har hon nyligen klarat en Högskole-kurs i genusvetenskap!
GRATTIS CECILIA!

Gott att äta bull-papper!

Blåsa ut det lilla ljuset på tårtan!

Så här trött är man efter kalas! Ligga i soffan, slacka och äta majs-krokar....

Tack ännu en gång för ett härligt kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0