Power!

Var på SATSPOWER idag. Grymt pass! Det är ett 18 låtar långt pass, varvat kondition/styrka!
Sjukt bra pass om man vill gå ner några kilo och bli fast och fin!

Och det vill ju jag!
Tog i så mycket jag bara orkade, förra veckan hade jag inte ätit ordentligt innan, det var inte så bra!
Men jag och Signe åt smarrig fullkornspasta med oliv-relish och mozzarella på condecco innan, så vi var mätta o goa!
Det är verkligen super-viktigt att ladda upp rätt innan ett sånt pass, så man kan få ut max av  träningen!
Signe var på Mini-SATS när jag tränade, hon lekte glatt med de andra barnen, men hade ramlat och fått en bula på pannan...Min lilla myra...

Det är märkligt med barn....Signe har ju varit lite orolig och väldigt mammig det sista, hon håller på att få fler tänder, så hon har ju sina små anledningar! Så jag var lite osäker på om det skulle gå bra att lämna henne idag, men det gick ju strålande!
De dagarna man tror att allt ska flyta på fint för att hon är på bra humör, funkar det inte alls! Knepigt!


Imorgon är det jobb på skolan, några har frågat varför jag inte skriver om det men det beror såklart på att jag som lärare har tystnadsplikt. Även om jag skulle kunna skriva om mitt jobb som helhet  och inte om personer, väljer jag att inte göra det. Jag står så nära en del av mina elever så det skulle bara bli konstigt. BASTA!

Kram och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0