Lust:::Lek:::Lunch

Har stillat min lust idag med ett danspass...
Det var kul, men inte mer...
Nåväl, får väl göra slag i saken och krypa ner till mannen och förlusta mig lite...

Apropå att leka, imorgon ska vi till Cecilia och Sara på Lek&Lunch.
Alltså, Sara och Signe äter och leker och jag och Cecilia  äter och pratar massa goj, ska bli kul!
Tycker det är mysigt att träffa dom, snacka barn och bara vara mamma.
Det hör liksom till tycker jag!

På kvällen ska vi till svärmor, jag ska göra hennes naglar och på Torsdag är det jobb i skolan, så vi sover över hos henne. Det är lite häftigt, för hon har inrett ett speciellt prinsess-rum som vi bor i när vi är där, fräckt va?


Idag är jag  tacksam för att:

...Vi är friska
...Jag har fått lön...tyvärr har jag nästan bränt allt redan...
...Jag har ett jobb så jag kan få lön överhuvudtaget
...Jag är älskad av min man...speciellt om han får det han vill ha....

Puss//


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Halloj - tack för mysigt sällskap idag över lunch och lite till. Signe-pluppan är ju bara sååå go.



Läste tillbaka lite och kollade in bilder....mysig bild på min "pansarvagn" med bullpapper i munnen...hihi. Tack för väldigt fina ord skrivna om mig....blev riktigt rörd...gulliga du.



Många kramar - hoppas vi kan gå på ÖF på måndag då...

ps. Pansar-Sara hälsar till vespan-Signe...;)

2009-01-28 @ 20:03:15
URL: http://sisselaj.blogg.se/
Postat av: Mattias

Mycke snack lite verkstad.....

2009-01-28 @ 23:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0