Fina vänner!

Här har det varit livat i helgen!
I Llördags hade vi kalas för Signe, något sent men det kändes inte så lämpligt tidigare med tanke på ryggskott och annat tjall....
Det var jätte-kul, vi åt världens goaste smörgåstårta och prinsesstårta (såklart)!

Det finns kanske dom som inte fattar varför man har kalas för en ettåring, som inte kommer att minnas det ändå, men jag håller inte med där...

Barn växer och utvecklas med sin omgivning, och omgivningen blir vad vi gör den till.
Jag vill att Signe växer upp till en självständig tjej som uppskattar sina vänner.

För vänner är otroligt viktiga!
Min barndomsvän Madelene, hennes kille Adam och deras dotter Lexie åkte 6 mil för att komma på Signes kalas, de kunde inte stanna jättelänge för de skulle på ett annat kalas, men de kom ändå!
För att fira min lilla skrutta!
Det är vänner det....

Jag är så otroligt tacksam till ALLA som kom, det betyder så mycket..
Att ni ville vara med och fira vår lilla prinsessa!

Signe var dessutom helt ställd när alla kom, hon fattade inte riktigt vad som hände!
Helt plötsligt var ALLA hennes kompisar där, samtidigt!!
Och vilka fina presenter hon fick!
Hon var verkligen helt slut när alla åkt hem, så hon fick sova middag en stund!

Lägger upp lite bilder från kalajset imorgon, är så trött nu...

God natt!



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sara tyckte verkligen om er fina rosa telefon - hon är telefontokig här hemma....men den rosa, den var ju nåt extra, det syntes ju att hon tyckte... :)



Tack igen för ett mysigt kalas - precis som det ska vara...KLART man ska fira sin ettåring... :)



många kramar till er

2009-01-20 @ 09:17:23
URL: http://sisselaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0