Tacksamhet.

Tack snälla för att jag inte ska dö.

Det kan ju hända att jag blir överkörd av en buss imorgon, men det får vi inte hoppas.

Jag har under ganska lång tid läst vimmelmamman.blogg.se.
Där får man följa vimmelreportern Charlotta Gray i hennes kamp mot cancern.
Jag har även börjat läsa http://mittlivsabina74.blogspot.com , om Sabinas kamp mot cancern, malignt melanom (hudcancer). I Sabinas fall är cancern direkt dödlig, Det är bara en fråga om tid. Lotta Gray väntar just nu på besked om hon har cancer kvar i kroppen eller inte.

Jag blir så ledsen när jag läser sånt här.
Jag blir så tacksam att det inte är jag.
För jag VILL INTE dö ifrån mitt barn.
Jag vill se henne växa upp.

Jag fattar inte hur dom pallar.
Att veta att man snart ska dö.
Hur står man ut?
Jag blir nästan förbannad faktiskt, jag förstår inte.

Solen sken imorse, jag och Stumpan sov länge, åkte in till stan och SATS för lite träning/lek. Det var vardags-härligt.
Tack för det.

Tack.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Visst blir man tacksam när man läser bloggar och levnadshistorier som de du beskriver....tacksam för att man verkligen lever här och NU och har det bra. För min del jobbar jag ideligen med att försöka leva i nuet och njuta till fullo av JUST NU - jag har blivit mycket bättre på det och det är väl därför jag är så lycklig just nu.



många kramar till dig

2009-02-24 @ 19:04:55
URL: http://sisselaj.blogg.se/
Postat av: jonna

Tacksamhet är fint!

Jag (och mina killar) vill tacka er för finaste presenterna till vår älskade Milo Santino! Helt underbar groddräkt och snuttefilt med de många lapparna :-D, perfekt!

Kram och tack igen!



/Jonna

(bra blogg du har)

2009-02-25 @ 22:15:52
URL: http://www.finnjonna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0