Läges-rapport!

Vi var på BVC idag, och lillan gjorde ett riktigt skutt UPP på kurvan!
väger nu 9850 gram, och har då gått upp ca 600 gram på 25 dagar! Starkt jobbat mitt lilla hjärta!

När det gäller min hälsa ser det också ganska bra ut...
Har minskat midjemåttet med -2 cm och stussmåttet med -3cm!
Vad vågen står på skiter jag i faktiskt, jag kommer i min gamla jeans (fast de sitter inte lika snyggt längre) och jag känner mig stark!
Konditionen är avsevärt bättre och bålstabiliteten har jag ökat med en minut (plankan) !

Allt detta på 1 månad!

Hurra Hurra för oss, en blir mindre och en blir större!
Det ska vi fira med en fika (!) och ett Step/Mini-Sats pass!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0