Då var det klart!

Nu är kontrakt skrivet, och jag är laddad så jag exploderar snart!

Ska ju börja instruera för Sportlife, och det känns kanon!

Verkar vara ett  bra företag att jobba inom, har hittills träffat två riktigt trevliga tjejer som jobbar som gruppträningskoordinatorer (långt ord!), dom är sådär härligt positiva och glada som jag uppskattar hos chefer!!!

Mina fasta klasser blir:

Aerobic Måndagar 16.00-17.00 Partille
MRL      Måndagar 18.45-19.45 Partille
MRL      Fredagar  12.00-13.00 Domkyrkan

Ska bli så underbart att börja instruera igen!
Har saknat den speciella energin man ger, och ofta får tillbaka...
Att planera pass och välja musik, har jag saknat så mycket!

Så kom och träna med mig, Invigningen av min "hemma"-anläggning Sportlife Partille är den 2:e Januari

Det är så spännande att se hur den nya anläggningen blir, tror den blir fantastisk!


Idag blir det vilodag för mig, har kört PowerStep två dagar i rad med rätt så tung "last" på stången... 

Hoppas DU får en underbar dag!

Kram M



BEACH 2010???


Kommentarer
Postat av: Åsa

Synd att man inte bor närmare... annars hade jag gärna kommit på dina pass. Uppskattade dina pass på Active Health när det begav sig... Lycka till!

2009-12-11 @ 21:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0