Jamen visst vettu, en ganska usel Tisdag...

Idag fick Mattias en parkeringsbot och krockade faster Monas bil. Fast enligt han själv var han inte alls felparkerad, och det var en galen polack som körde på honom.

Jaja, alla dåliga ting är tre, sägs det, och mycket riktigt fick Mommo åka in akut till sjukhuset idag. Alldeles för dåligt blodtryck sa dom efter en rutinkoll på Vårdcentralen, och skickade henne med ambulans till NÄL.
Känns såklart inte alls bra men det positiva är ju att dom där iallafall har koll på henne...
Vet att hon stressar upp sig alldeles för mycket när danskarna är här, trots att hon inte behöver göra något, dom brukar sköta allt. Men det blir nog ändå för mycket för henne.

Lilla Mommo, tänker på dig och hoppas dom kan slänga in den där pacemakern nån gång så du kan bli lite piggare...!



Kommer ihåg nån gång under 90-talet när jag spelade den här 100 gånger om dan, och Mommo sa att hon tycker den var bra...Jag höll på att skratta ihjäl mig för jag såg min gamla mormor framför mig med hög hatt och dreadlocks....

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh lilla mommo - hoppas hon är bättre snart, som du säger det är bra att de(läkarna) har koll på henne.



Den där låten "Älskade" jag också när den kom - kom ihåg en fest när den stod på repeat på cd´n och vi alla somnade till den och när vi vaknade spelade den fortfarande på högsta volym....hm...ja, jag var ung då....;)

2009-08-05 @ 09:36:05
URL: http://sisselaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0