Underbara liv!

Har bara en sån där stund då man känner att allting är fantastiskt...
Jag tänker på allt jag har, allt som vi har framför oss och jag är sanslöst glad att vi är friska...

Vi har fått dagisplats till Signe, vilket ju faktiskt löser en del problem;
Jag kan jobba mer=bättre ekonomi=man kan göra fler roliga saker!
Signe får den stimulans hon behöver och börjar att KRÄVA!
hon är snäll och så vår lilla dam men hon kräver uppmärksamhet och sysselsättning!
Vilket inte vore något problem om det fanns fler mammor och barn hemma på dagarna, men det gör det ju inte...
Känns lite vemodigt det där med dagis, som när jag slutade amma typ..

Annars har veckan gått väldigt fort, vi har tränat och städat, varit hos tandis och massa annat vanligt...
På påskafton ska vi hem till Mormor, det är viktigt för henne med högtider. Annars hade vi inte "firat" påsk alls men för min gamla Mommos skull så kan vi käka några ägg... Men Jag tänker då definitivt inte klä ut mitt barn till en häxa,,,,


Kram på er,,,

  Mina hjärtan!




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Önskar dig och din familj en Glad Påsk och hoppas ni får lite ledig tid tillsammans i alla fall, det är ju det härliga med påsk, man kanske kan få lite ledig tid ihop... :)



kramar från andra sidan vägen

2009-04-10 @ 13:57:30
URL: http://sisselaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0