KRÅKAN!



Mitt lilla Kråk-barn...


Kråkbarn tänker ni. Vad är det för nåt?
Förstår att det låter lite konstigt men jag ska förklara.
När Lillan var nyfödd hade hon jättestor mage, långa smala ben, långa fötter. Så hon såg ut som en kråka. Så.
Hon blev mitt lilla Kråk-barn. Det kommer hon vara tills hon är 42. Eller ännu längre.

Idag är hon mycket bättre, undrar vad det var för nån konstig mag-bakterie?
Så det bär av till Mommo, hon vill ha dit sitt lilla troll till varje pris, trots att jag varanar henne för den konstiga bakterien.
Mommo har varit väldigt noga med vissa saker den senaste tiden, kan det vara för att hjärtat slår långsammare?
Hon ska kanske få en pacemaker, och jag tror att det oroar henne...

Kan inte tänka på det mera, orkar inte...

Nu ska vi göra något bra av den här vackra dagen!

Jag ska Krama mommo några extra gånger i dag!

//M

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hoppas lillan kråkan är bättre och att ni kom iväg till mommo....kanske är det så att mommo känner lite oro inför livet framåt.



många kramar till er

2009-04-12 @ 13:44:26
URL: http://sisselaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0