FitnessFestivalen+SportlifeWinterChallenge+HealthyBusinessAwards=sant!



Bästa gänget!
Mig ser ni inte, jag står där nånstans bakom Berna och Sara;-)







Finaste Sara!



Härliga Johanna och "Intensiva-Blicken-Hennings"...;-)



Goaste Dusko... Du är en klippa, alltid glad och så snäll! Vill ha en minivariant av dig som jag kan ha i min ficka och ta fram när jag är lite nere... Du gör mig alltid på bra humör!



Vi provar TRX... På ett litet annorlunda sätt!







"Duracell-Sofia" & "Aha-det-är-en-klocka-Johanna"

Gillar vårat DanceCrew sååå mycket! Alla har så sköna personligheter och kompetenser!

Stackars Berna som var sjuk andra dagen, hoppas du har kryat på dig gumman!

Nu ska jag ta och försöka kurera mig, självklart kommer ju en liten hals-förkylning som ett brev på posten efter en sån här urladdning! Sen blir det att lägga all min energi på min lilla familj, dom har jag försummat den senaste veckan!

Watch Out 4 SDC! //M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0