Balans....





Har idag bara softat, lekt med Signe (gjort alla möjliga lekar man kan göra endast liggandes på golvet), handlat mat och ätit mat.
Försöker få ordning på min onda höft/rygg, men det vill sig inte:-(

Min positiva inställning till det mesta gör ju ofta också besvikelsen större, när man inser på morgonen att det inte är ett dugg bättre idag än igår...

Men efter det fantastiska Bodybalence-passet idag med fenomenala Rebecka och Åsa, (Team release)  så känns det faktiskt liiite bättre... Eller så är det bara de två underbara damernas ljuva väsen som smittat av sig på mig;-)

I vilket fall som helst ser jag fram emot att vakna smärtfri imorgon...

Breathe//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0