Positiv Energi...



Fick ett trevligt samtal förut.

Jag var ju på Instruktörs-audition i förra veckan för det nya Sportlife som öppnar om en månad i Partille.

Fick köra knappt två åttor innan de bröt mig, och kände väl egentligen  att jag hade behövt mer efter mer än 1 års uppehåll från instruktörandet!

Men uppenbarligen var de nöjda, hon som ringde idag sa att " Vi älskar dig och vill sååå gärna att du är en del av vårat team"!

Stora ord kan tyckas men jag suger åt mig som en svamp och boostar mitt självförtroende...

Så om dom är nöjda är väl jag nöjd, vi ska diskutera imorgon vilka/hur många pass jag ska ha...

Känns verkligen spännande, kul med lite kul i livet.

Ska försöka spara in lite av den positiva energin det trevliga samtalet gav mig, för imorgon är det 10 år sedan min mamma lämnade oss.

Men jag ska inte deppa ner mig!

Visst, jag kommer nog att gråta en skvätt, jag saknar ju henne otroligt mycket och det går inte en dag utan att jag tänker på henne. Att det gått 10 år, bara det känns konstigt...

jag ska tända ljus, titta på kort, och tänka på vilken humor min mor hade, hur lätt hon hade för att få mig att skratta, vilket stort hjärta hon hade, speciellt vad gällde alla dessa djur hon tog hand om...

Så inga dåliga tankar, bara bra minnen och minnet av ditt skratt och din runda skånska ska finnas hos mig imorgon.

Kram på er //M



Kommentarer
Postat av: Anna

Det låter som en mycket bra ide Malin!! Man ska inte gräva ner sig utan se framåt...dåtiden kan man inte göra nått åt ..bara framtiden!! puss på er och grattis till jobbet!!

2009-12-01 @ 21:46:33
Postat av: Johanna jojjo

Härligt Malin då blir vi ju nästan kollegor! Grattis va roligt! Vilka pass blir det? Jag kommer!! :)



Här kommer en stooooor och varm kram och tanke från mig till dig och dina minnen med din mamma.

Förstår att det är svårt att tänka positivt sådana här dagar men dina ord tyder ju på att du verkligen gör ditt bästa!



Puss och kram

2009-12-02 @ 08:58:58
Postat av: Anna-Karin

ÅHHH vad kul!! I told you so! de kommer att älska dig :) Stort Grattis!!!! Ska tända ett ljus för din lilla mamma jag åsså....PUSSS på dig

2009-12-02 @ 10:04:24
Postat av: Helene Hemström

Det enda positiva med döden är att man uppskattar de man har i livet ännu mer....Annars är det en enda stor skitstövel man måste ha som en tung sten i sin ryggsäck... Tänk på henne sörj henne men för allt i världen ha ingen skuld!!! Det behöver du absolut inte ha, du är en fantastisk människa och mamma och din mamma hade varit så stolt över allt du har åstakommit och enligt min övertygelse så kommer ni få träffas en dag och då kommer hon säga samma sak....

En stor kram från mig...

2009-12-03 @ 11:16:01
Postat av: Alexandra

Grattis till jobbet Malin, låter verkligen som din grej! Hoppas allt är bra med dig!

Kram från en nöjd före detta danselev ;)

2009-12-07 @ 13:42:49
URL: http://ayae.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0