Huvud, axlar, knä och...? Röv!

Japp!

Längesen det blev ett inlägg här, ska försöka hitta motivationen igen ;)

Har haft en dag med massa jobb framför datorn, ett tag var mitt huvud helt fullknökat och totalt urblåst på samma gång, hur nu det är möjligt....

MEN, efter jobbet blev det ett gött träningspass på Sportlife Almedal; kunde faktiskt köra på trappmaskinen, Jippie!!!!!
För er som inte vet så skadade jag mitt knä på uttagningarna till Gladiatorerna, och tyvärr har jag varit envis med att inte uppsöka läkare... Har hela tiden tänkt att "det blir nog snart bättre", men i helgen "small" det i knät två gånger, svullnade upp och nu är det helt plötsligt två steg tillbaka...
Ska få en tid imorgon iallafall, så får vi se vad det är...

Körde lite axlar också efter min svettorgie på "trappan", har på riktigt A L D R I G längtat så efter cardio som nu!!! Så, "trappan" är min nya bästis, den ihop med ett lite nytt upplägg på styrketräningen (korta, tuffa pass med aktiv vila) ska nog få mig att må bra...! OCH på köpet en "biggare" röv? ;)

Åt en grym sallad på "Green Drizzle", matig och massor med grönsaker!





Trött i hjärnan ;)



Saknar lilla trollet...



Är det verkligen helt ok att vara kär i en vitmålad trappa....?;)

Well well, imorgon ny dag med ännu mera hjärnjobb & träning! Trappan my best friend here i come!!!!!

Nighty night!

//Molly



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0