Hon kallade mig...

Jag har en vän.
Eller alltså jag har fler än en vän.
På Facebook har jag 646 stycken.
Det är helt stört.
 
I vilket fall så har jag en speciell vän. Vi drar INTE alltid jämt, vi har OFTA hetsiga diskussioner, Vi är SJUKLIGT envisa båda två, och ganska så bossiga ...
Vi är lika på många plan, vi har båda ett stort behov av att uttrycka oss, om det så är att dansa, sjunga eller baka cupcakes... ;)
Vi kommunicerar på ett liite annorlunda sätt, vi pratar exakt samtidigt med varandra, fast vi hör hela tiden vad den andra säger (eller så vet vi instinktivt ändå vad vi menar). Vi är hyffsat effektiva på det sättet, ett samtal går ganska fort. (Om vi inte snöar in på massa sidospår).
 
Jag kan bli galet irriterad på att hon mumlar. Pratar vi i telefon så får jag fråga va? tusen gånger, jag var övertygad om att hon hade en trippel piercing i tungan första halvåret jag lärde känna henne. Jag svär på att hon kan störa ihjäl sig på att jag alltid pratar MED STORA BOKSTÄVER, att jag gestikulerar som en getingstungen italienska, och att jag alltid ska ha sista ordet... ;)
 
Men hon är sjukt smart, precis som mig.
Hon har humor och ett skratt som får en att känna sig som om att livet är fjäderlätt.
 
Vi pratade igår. Om en lite jobbig grej, och lite allt möjligt.
Hon sa; "Malin jag har ett ord för dig, eller jag har många, men ett som är mitt i prick, du är så levande.
 
Det är något bland det finaste någon sagt till mig. Så många som genom åren försökt dämpa, ta ner, förändra, göra om; "Malin du måste tona ner dig lite ".
 
 
Men hon förstår mig.
Hon håller inte alltid med, tycker inte att jag alltid gör rätt, men hon ser mig.
 
Jag längtar tills vi stänger in oss i en dansstudio igen, brötar på med Skrillex eller nåt annat störigt ljud. Koreograferar, känner, sliter ut det.  Jag gjorde det idag, själv, men jag saknade dig. 
 
Så. Kom nu min Superturk, så går vi och dansar lite.
 
 
LEVANDE!
 
 
 
 
L.O.V.E U BERNIE <3
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer
Postat av: Bernie

Kom nu min mus milfie så kör vi!!<3

2012-07-17 @ 16:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0