Vissa dagar...



Tänker mycket...


Andra dagar vinner man en säljtävling och får åka till London med världens bästa kollegor!





Vissa dagar (de flesta) får jag hänga med mitt hjärta;



Andra dagar får jag hänga med båda mina hjärtan... Lyx!



Andra dagar är det mer hårda tag, höga klackar och Schampannscche!







LOVE U JO!

Somliga dagar får man göra armhävningar med 19 kg kärlek på ryggen;-)





Jag klarade knappt 10;)

Vissa dagar är det jul i vårt hus! Och på Signes begäran blev det Julmat, gran Tomte och klappar!






Andra dagar firas det nyår, i år var jag och Signe hemma hos familjen Sandahl! Tack för att ni är bäst och är som våran familj!






Och på nyårsdagen fyller en viss liten prinsessa år! Min stora tjej, 4 år nu!

Som jag älskar den här lilla flickan. Så klok, så vacker, bestämd och älskvärd!


Gott Nytt år alla fantastiska vänner, Låt oss fylla alla dagar med skratt och ljus!

//M

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Tersing

Fin du är .....kramen

2012-01-05 @ 15:22:01
Postat av: sara

du är jätte vackeeer! tycker om ditt leende jätte mycke!

2012-01-08 @ 18:33:26
Postat av: sara

du är jätte vackeeer! tycker om ditt leende jätte mycke!

2012-01-08 @ 18:33:37
Postat av: Anonym

du är jätte vackeeer! tycker om ditt leende jätte mycke!

2012-01-08 @ 18:33:57
Postat av: sara

vad många komentarer det blev.

2012-01-08 @ 18:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0