MRL!

Så bra träning!

MRL
Ett roligt pass där du tränar både kondition och styrka. Passet är uppbyggt i intervaller, kondition på stepbräda varvas med styrka för mage, rumpa och lår. Enkla och effektiva övningar som ger resultat! Passet finns i olika längder.

Blanda detta med nästan alltid full klass (60 pers), GRYM musik mixad av Mangan "Mrlove" Langemar, feeet energi av alla träningssugna medlemmar, mycket svett och mjölksyra! Bästa Måndagscocktailen!

Idag körde jag en ny koreografi till den nya musiken (TACK MANGAN)! Det blev skönt flyt i rörelserna, och de nya styrkeövningarna satt som en smäck!

Räknar med lite träningsvärk imorgon!



 Resultat! Älskar min pulsklocka!



Viktigt med återhämtning! Jag kör min pureshake i blendern med mjölk och frysta blåbär! Mums!




Imorgon ska jag träffa Johan och lägga upp lite nya mål och strategier för min egenträning...
Får se vad vi kommer fram till;-)

Börjar bli lite smånervös nu inför Sh´Bam premiären, allt måste sitta på Onsdag när vi kör Sportlife Partilles första!



Så här glad blir jag av alla underbara människor på mitt jobb, både medlemmar och personal!



Och sånna här kramar kan man få ibland av sin prinsessa, Underbart!

Natti natti

//M







Kommentarer
Postat av: linda

va söta

2012-01-10 @ 00:14:05
Postat av: Nevena

Ett grymt MRL-pass med en grym instruktör! :)

2012-01-10 @ 22:11:19
Postat av: Nevena

Ett grymt MRL pass med en grym instruktör! :)

2012-01-10 @ 22:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0