VAB...

Heaven or hell?

eller både och?

Lilla Myran har haft rejäl feber och är jätteskruttig, hängig och klängig.

Stackars liten, jag glömmer ibland att hon bara är fyra små år, det är lätt gjort när hon allt som oftast pratar och beter sig som en tonåring;-)

Idag är hon liiite bättre, men har ingen ork till nånting.

Men tänk ändå att jag ens orkar klaga... Det finns så många barn med allvarliga sjukdomar, och jag lider med dem och deras föräldrar. Kan inte förstå.

Så tack för ljuset i mitt liv. Tack för all glädje, kärlek, kramar, små pussar, "jag älskar dig mamma för du är så mjuk på ditt skinn", små utbrott av personlighet, anfall av beslutsamhet, det som vissa av oss kallar trots;-)





Tack för varje dag.

M

Kommentarer
Postat av: matilda

du ska tacka Gud. Vad är din religion?

2012-02-11 @ 10:33:40
Postat av: Linda H

Hej Malin, ville bara säga att du är en inspirationskälla för mig, du är en bra instruktör på sportlife och man vill träna gärnet som gör att jag kommer i form inför sommaren, det får du inte glömma när du tränar med oss medlemmar på sportlife. Din dotter är supersöt också kram

2012-02-11 @ 20:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0